5. lis 2010.

Paradajz čorba

Moj suprug uživa u bogatom ukusu paradajz čorbe. Ima mnogo načina na koji je možete spravljati; interesantne gurmanske varijante paradajz čorbi možete videti ovde, i na ovom linku.
Ja za brzo, "dnevno" spremanje koristim jednostavniju varijantu. Naravno, potreban Vam je domaći kuvani paradajz ili kupovni paradajz "Tomatino" ili "Tomatello" koji su bez konzervansa i aditiva. Možete, ukoliko je sezona paradajza (mada, ima ga preko cele godine) u blenderu izmiksati svež paradajz i pretvoriti ga u kašu...
U lonac stavite paradajz sok i malo ga, po potrebi (u zavisnosti od koncentrovanosti paradajza), razredite običnom vodom. Dosolite po ukusu, malčice pošećerite (na svaki tanjir supe stavite prstohvat smeđeg šećera), dodajte malo origana, manju celu glavicu crnog luka, malo zelenih grančica celera i, umesto testenine, na svaki tanjir po jednu supenu kašiku kuvanog integralnog pirinča (već sam naznačila u prethodnim postovima da ga uvek imam kuvanog u frižideru).
Krčkajte čorbicu 15-ak minuta. Pre serviranja izvadite kuvani luk i celer, dodajte malčice nerafinisanog maslinovog ulja i poslužite vruće ili hladno.

Protected by Copyscape Plagiarism Detection

1 komentar:

  1. Svi imamo brze i manje brze verzije ovakve juhe, zar ne? Smiješno je to što ja jako dugo uopće nisam voljela juhu od paradajza. Ne znam zašto, možda mi je kao djetetu bila prekisela - vele da je tajna svakog dobrog paradajz sosa i juhe u malo dodanog šećera, baš kao i kod tebe.

    OdgovoriIzbriši

Hvala Vam na poseti i komentaru koji ce biti objavljen nakon moderiranja! Sandra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...