7. stu 2010.

Spaghetti Aglio Olio

Ovaj jednostavniji, jeftini i fenomenalno ukusan recept tradicionalne talijanske kuhinje, mi je prvi put, pre petnaestak godina, pokazala poznanica Mariana; od tada nije prošlo ni mesec dana da ga nisam pripremila. U poslednje vreme ređe spremam špatete aljooljo, jer u našim omiljenim restoranima, prave identične špagete, a sve češće je moguće pronaći i integralne (od celovitog zrna) koje su čak i ukusnija varijanta!

Dakle, za 2-3 osobe potrebno je pakovanje kvalitetnih špageta, i kao što samo ime jela kaže: cela srednje velika glavica belog luka i 2 dcl nerafinisanog maslinovog ulja. Potrebna Vam je i veza svežeg, zelenog peršun lisća, malo tucane ljute paprike i morske soli.
Prvo očistite glavicu belog luka i sitno ga iseckajte***. Peršun list operite i iseckajte. U međuvremenu, skuvajte špagete (u velikoj količini vrele, slane vode).
Zagrejte u dubokom tiganju maslinovo ulje. Kratko propržite beli luk, posolite, sklonite sa vatre; dodajte peršun list i ljutu papriku; preko svega dodajte dobro oceđene špagete i promešajte.
Servirajte toplo, sa parmezanom!

 ***
Još je bolje beli luk iseckati mašinicom na listiće, a ako volite možete i samo prepoloviti luk i komadiće blago propržiti na ulju. Sve je stvar ukusa! Nema greške ni u jednom slučaju.

Protected by Copyscape Online Infringement Detector

Broj komentara: 12:

  1. Ja sam ih pravila sa dodatkom oraha, ali ovo sa ljutom paprikom deluje tako izazovno da mora da se proba :D!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lenka, finoooooo, neko stavlja i bosiljak, ali meni je visak u svemu ovom!

    Tatjana, odmah! Gotovo za tri min!
    ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tako jednostavno a provereno tako SAVRSENO... Super :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično ! Volim ovakve recepte, jednostavne a sa par interesantnih sastojaka tako posebne. Ovo mi se jako sviđa !!

    OdgovoriIzbriši
  5. bas mi je drago da si ostavila komentar na mom blogu jer sam tako stigla do tvog zanimljivog bloga. s zanimanjem sam procitala mnoge tvoje postove i tekstove. moram ti reci da se slazem s tobom u vezi posta i ne jedenja mesa u to vrijeme a onda udri koliko god mozes po njemu. meni je to prestrasno. ja kad vidim janje na raznju i nekoliko prodrzljivih ljudi oko njega kojima cure sline dode mi da im izbijem tanjure iz ruku. a pogotovo sto svoju djecu nazivaju janje moje od milja ali ne prezaju ubiti jedno umiljato i nevino stvorenje kako bi se prejeli...:( meni je mucno od takvih stvari.
    nazalost, za razliku od tebe u mojoj se kuci priprema meso. moj muz i djeca ga jedu iako ne cesto. takav nacin prehrane je duboko ukorijenjen u nasoj velikoj obitelji i ja sam jedina koja ga ne konzumira. trudim se pripremiti vegetarijansku hranu za svih cesce i djeca vole pojesti takvo sto ali vole i meso. nije mi svjedno...
    uglavnom drago mi je da sam naisla na tvoj blog.:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Naravno, Snjezana, uzivala sam na tvom blogu. I ako se specificno hranim, imas jako finih recepata koje mogu napraviti.
    Drago mi je da se slazes sa mojim razmisljanjem (na srecu, nije bas to samo moje); svidja mi se ideja popularizacije termina "svesne ishrane" koji cesto koristim. Da, u pravu si za janje, prestrasno!
    Ne gubi nadu, polako, znam puno danas vec odraslih ljudi koji su u detinjstvu jednostavno odlucili ne jesti meso, i ako su ih drugacije ucili. Nista ne treba forsirati... polako, edukacija i stvari se same posloze. Uzivaj! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. O-bo-ža-vam! O-bo-ža-vam! O-bo-ža-vam! I što više reči??!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Nista! Spagete u lonac i seckanje punom parom!!! <3

    OdgovoriIzbriši
  9. obožavam, dopada mi se što je ovo jeftino jelo, a može ga se jako dobro najesti

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala i na ovom receptu. Uzivam u Vasem blogu, sve je tako jednostavno i ukusno!

    OdgovoriIzbriši

Hvala Vam na poseti i komentaru koji ce biti objavljen nakon moderiranja! Sandra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...