1. velj 2011.

"Ajme, koliko nas je!" - januar 2011. - Rezultati

Stalno negde jurimo, žurimo, čekamo, planiramo... a neko je lepo rekao: "Život je ono što nam se dešava dok mi planiramo budućnost!"
Velika je sreća kada se na vreme shvati da život čine male stvari. Ne mislim da venčanje, rođenje deteta i ostala dešavanja u našim životima nisu važna, ali između tih velikih i važnih stvari ima milion malih stvari koje "život znače". Jednu od "sitnica koje život znače", otkrila sam u prošloj godini, a to je, već pogađate - radost blogovanja! A te radosti ne bi bilo bez vas, blogerica i blogera, komentara i zanimljivih igrica kao što je ova!

Evo, prohujao je i januar! Kako sam i pretpostavljala, bili ste vredni i zadali mi dobar posao šaljući mnogo predivnih recepata na temu kokosa.
Igra "Ajme, koliko nas je!" je započeta u avgustu 2008. godine, na inicijativu food blogerke Snježane sa bloga Dalmacija Under Down, a ja sam postala vaša januarska domaćica zahvaljujući izboru decembarskog domaćina Zorana.
Drago mi je što sam pogodila namirnicu koja vas je inspirirala da mi u tolikom broju šaljete recepte!
Sve pristigle mi recepte, njih 45 sa 25 blogova, svrstala sam po abecednom redu naziva bloga, a pozamašnu i zaista lepu zbirku fotografija sa naslovljenim linkom ka receptu, možete pogledati u nastavku.

Šećerlema sa kokosom

Moja mediteranska kuhinja
Poljupci od kokosa i quarka

Moje grne
Kokos štangle

Na putovanju
Slatko od kokosa i ananasa

Noblica & Kolači
Rafaelo kuglice

Parfe Dunja
Mus od bijele ribe

Slatki kutak by Mary
Kokos štangice
Pijesak kocke
Puslice od kokosa

Svaštarica
Kokos kuglice u snježnom ruhu

Sweet Food
El secreto de la donna
Čupave piškote
Oblande


Tinascookings - Valentina
Tart od kokosa

Kokos sladoled

U džaku brašna
Belo pileće meso pohovano u kokosovom brašnu
Kokos kiflice

Rafaelo kuglice
Bajadera sa kokosom



Ajmeeeee, koliko prekrasnih recepata! Naravno, nemam potrebe pisati koliko je teško bilo odlučiti kome dati nagrade! A što volim kokos!!!
Trudila sam se danima, pažljivo čitajući pojedinačno recepte i gledajući krasne fotografije, zamisliti ukus poznatih i nepoznatih jela... i nagrade dodeljujem:

1. nagradu - Maslinki i blogu Ja u kuhinji...
2. nagradu - Valentini i blogu Tinascookings - Valentina
3. nagradu - Mihaeli i blogu La casa de vainilla

A ulogu domaćice u fabruaru 2011. sa zadovoljstvom prepuštam odličnom i već mnogima prepoznatljivom blogu Sweet Food i Aleksandri koja mi je poslala krasno organiziranu meil - ulaznicu sa receptima i fotografijama, te verujem da će se odlično snaći u ulozi domaćice ovog meseca.


Molim nagrađene, kao i februarsku domaćicu Aleksandru, da mi pošalju svoje adrese kako bi im poslala po primerak knjige Zdrava ishrana za početnike (I i II deo).
Hvala svima na učešću!
Vaša Sandra

Broj komentara: 26:

  1. Drago mi je da si Aleksandru izabrala za domaćicu i sa nestrpljenjem očekujem novu temu. Ja sam jučer bezuspješno pokušavala naći tvoju mail adresu. Žao mi je što se nisam uspjela prijaviti. Veliki pozdrav, tema je bila zanimljiva i odaziv velik sa mnogo kvalitetnih recepata

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako nisi mogla pronaci moju adresu??? Zao mi je sto nisi ucestvovala u ovom krugu igrice. Bice ih jos puno. Puno te pozdravljam!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prvo da se zahvalim na nagradi i ukazanom poverenju te knjizi a onda i da konstatujem kako je bilo zaista puno divnih recepata u ovom krugu :) i sa nestrpljenjem čekam sledeći...
    P.S. Početak posta mi se posebno dopada, jako lepo rečeno ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. @maslinka: Hvala tebi na krasnim receptima! Vidimo se u narednom krugu! Hvala na lepim recima.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala Sandra, biće mi veliko zadovoljstvo da budem vaša domaćica za mesec februar :) Kao što sam i očekivala ovde su zaista svi pobednici, puno je lepih recepata, a domaćici sve pohvale :) Radujem se ovoj tvojoj knjizi i jedva čekam da je prelistam !

    OdgovoriIzbriši
  6. @Aleksandra1234: Sigurna sam da ces ulogu domacice odlicno odraditi. Zaista su svi recepti prekrasni, a ja kokos obozavam i bilo mi je uzasno tesko odrediti nagrade. Jos jednom, hvala na ucescu i srecno u novom krugu!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zahvaljujem na nagradi! :)
    Baš prijatno iznenađenje :)
    Čestitam i novoj domaćici :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Sandra, cestitam i tebi i svim ucesnicima na odlicno odradjenom krugu. Takodje, cestitke i novoj domacici. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Sve čestitke pobednicima i novoj domaćici:))
    Zaista je pregršt divnih recepata u ovom krugu.
    Baš mi je žao što nisam stigla da se prijavim:((
    Sa nestrpljenjem čekam novu temu!

    OdgovoriIzbriši
  10. @Tina V.: i ja tebi zahvaljujem na ucescu!

    @Svetlana: hvala ti na cestitkama! Trudila sam se.

    @stocicu postavi se: Hvala! Zaista su divni i zao mi je sto nisti stigla da se ukljucis! Vise ne znam gde, ali znam da sam videla lepih recepata na temu kokosa na blogovima, ali mi na zalost nisu pristigle ulaznice!? Ludi januar! No i to smo prebrinuli, pa se vidimo u novom krugu!

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlican krug, fantastican uvod i predivna zbirka finih receptica :) Divim ti se kojom brzinom si sve to skupila, poredjala i objavila :)
    Cestitam Aleksandri na ulozi domacice, a tebi zahvaljujem na nagradici, stvarno si me prijatno iznenadila :)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Bash je lijepo vidjeti sve ove varijacije na temu kokos. Izuzetno kreativni recepti od svih blogerki - zanimljiva 'igra'.

    OdgovoriIzbriši
  13. Sve cestitke Sandra!!Bila si divna domacica i imala si stvarno tezak zadatak pored ovako puno lepih recepata.Cestitam Aleksandri,novoj domacici!!:)

    OdgovoriIzbriši
  14. Draga Sandra, velik posao si odradila i to prekrasno. Lijepo si ujednačila fotose i prezentirala učesnike. Hvala ti i primi srdačne pozdrave!

    OdgovoriIzbriši
  15. Stvarno nas je puno uživalo u ovom krugu.

    OdgovoriIzbriši
  16. Vidim da nas ima puno kokosoljubaca

    OdgovoriIzbriši
  17. vidjela sam još jučer, ali nisam stigla komentirati, odličan krug, lijepo je vidjeti sve radove na jednom mjestu, čestitam pobjednicima i novoj domaćici

    OdgovoriIzbriši
  18. Ovde zaista ima jako lepih recepata. Bravo i čestitke svima!

    OdgovoriIzbriši
  19. Sve čestitke prvo tebi Sandra, a onda i svim učesnicama sa divnim receptima. Verujem da ti nije bilo ni malo lako da se odlučiš za koji recept da se opredeliš, ali si ipak korektno odradila svoj zadatak.

    OdgovoriIzbriši
  20. Cestitam domacici i pobjednicima - toliko divnih recepata...kokos je bila jedna toliko super tema da ja uopce nisam stigla poslati ulaznice, ma nisam sitgla ni napisati sve recepte koje sam napravila s kokosom, a kamoli poslati ulaznice :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Čestitam i domaćici i pobjednicima, moje prvo učestvovanje u ovoj igri i već se jako radujem novome :) Tema je bila odlična, mnogo je fantastičnih recepata!

    OdgovoriIzbriši
  22. prvo cestitke tebi na ovako dobro obavljenom poslu. onda cestitke pobjednicima! :-))

    OdgovoriIzbriši
  23. Draga Sandra, pre svega se izvinjavam sto ovoliko kasnim sa komentarom.
    Odlicno si uradila ovaj krug, verujem da nije bilo lagano jer je bilo puno ulaznica.
    Cestitke tebi i nagradjenim blogerima! raduje me sto je odziv bio ovako veliki i sto je puno divnih recepata prezentovano u ovom krugu.
    Takodje sa zakasnjenjem cestitam izabranoj domacici za mesec februar.
    Puno te pozdravljam :-****

    OdgovoriIzbriši
  24. Draga Taci! Hvala tebi sto si ucestvovala sa svojim lepim receptima! Bas sam se pitala, pa gde si ti?!
    Recepti su, kako i sto sama kazes zaista podjednako divni, mislim da ih je zaista dosta stiglo, a na zalost, stigli su i neki kada sam vec objavila ovaj post, neke sam kasnije videla po blogovima, ali su zaboravili poslati ulaznicu... no, postujuci pravila, nisam naknadno objavila te recepte.

    OdgovoriIzbriši
  25. Njami hrana res ,.. Prav si grem v slaščičarno kupit kaj takega, ker izgleda res pravo za popcat.

    OdgovoriIzbriši

Hvala Vam na poseti i komentaru koji ce biti objavljen nakon moderiranja! Sandra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...