6. ožu 2014.

Mafini sa makom, jabukama i čokoladom


Makovnjaču često radim, a mak kupujemo sveže mleveni u prodavnicama zdrave hrane. Ima ga i u samouslugama u pakovanjima, ali je pun aditiva i belog šećera; poslednji koji sam kupila je kukuruzni skrob sa aromom maka (piše i na deklaraciji, ali nisam na vreme pročitala), tako da je bilo "žali Bože truda"...
Mleveni mak se brzo pokvari, pa tako moram da smislim osim makovnjače još neki recept da bi brzo potrošila već samljeven mak.
Ove fine mafine ćete brzo pripremiti, nema puno merenja, nema puno prljavih sudova...

U dubljem sudu za mešanje umutite 3 sveža domaća jaja, dodajte 100 gr smeđeg šećera i vanilu i još malo mešajte, dodajte zatim 100 gr prosejanog integralnog brašna sa malo sode bikarbone, 40 gr pšeničnog griza, 100 gr mlevenog maka, 100 ml nerafinisanog suncokretovog ulja, 2 oljuštene i narendane jabuke i 1/2 dcl mleka. Kada ste sve pomešali trebali biste dobiti smesu kao za biskvitno testo. Sipajte je u mafin silikonske korpice i pecite u prethodno zagrejanoj pećnici 20-ak minuta na 180 stepeni.
Rastopite 20 gr putra sa 50 gr crne čokolade i svaki pečeni mafin ukrasite kašićicom rastopljene čokolade i pospite šećerom u prahu.

Protected by Copyscape Online Plagiarism Tool

Broj komentara: 7:

  1. Nismo baš neki ljubitelji maka, ali u muffinima bi možda čak i prošao :) Lijepo izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  2. Nedostaju mi tvoji recepti i drago mi je kada vidim svaki novi. Ovi muffini su mi super, ja obožavam mak, a sada ću ga sigurno potražiti i u prodavaonici zdrave hrane , moram priznati da do sada nisam na ovaj način razmišljala o onome koji kupujem.

    OdgovoriIzbriši
  3. @Čips&Čokolada: zaista su fini, zgodni su i za dorucak!
    @Branka - byB: hvala Ti Branka na lepim recima, svega ima, samo je vremena premalo... Nisam ni ja razmisljala da bi u mak mogli stavljati bilo sta, ali na pakovanju sam procitala da je dodat secer i nije mi bas bilo pravo jer ne koristim beli secer... a poslednji put kada sam kupila u samouslugi pakovani mak, bio je potpuno bezukusan i ni malo boje maka, a kada sam procitala deklaraciju na njoj je pisalo da osim maka (u tragovima, mislim) ima i kukuruznog skroba i arome... sto je meni potpuno neprihvatljivo i zaista nema ukus, samo sam se zabadava mucila sa testom. Od tada iskucivo kupujem u prodavnicama koje imaju mlin, sada sam ga kupila u Bio Spajzu na Kalenic pijaci. A maffini su mi bas fini :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  5. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlično izgledaju! Super recept! :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala Vam na poseti i komentaru koji ce biti objavljen nakon moderiranja! Sandra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...