24. lip 2015.

Blitva sa bobom i krompirom

Krompir u mojoj bio bašti 2015

Na imanju sam pre tri godine posejala seme blitve. Prehranjujem zemlju isključivo uz pomoć kompostiranog otpada i zdrava blitva sada raste kao korov na sve strane.
Prošle godine je nisam orezala pa mi je već sada narasla preko metra i otišla u seme. Jutros sam je podrezala, a počupanu blitvu iskoristila za pripremu ručka.
Krompir je takođe organski iz moje bio bašte, a mladi bob sam kupila da bi spremila pihtije od boba, ali sam se prisetila da bi bob trebao biti stariji...
Bob je vrlo ukusna mahunarka, bogata dopaminom koji je preporučljiv u ishrani obolelih od Parkinsonove bolesti, jer ga oboleli organizam slabije proizvodi. Ostale nutritivne vrednosti su mu kao i kod pasulja, a meni je znatno ukusniji, pogotovo mladi bob.
No, idemo na ovaj jednostavni ručak, izbalansiran proteinima iz boba.


Ne možete puno pogrešiti u količinama, ali čisto orjentaciono za dve osobe, potrebna su Vam četiri velika krompira, otprilike kao veza sa pijace blitve i oko 200 gr. boba, tri čena belog luka, malo morske soli, bibera, kurkume i nerafinisano maslinovo ulje.
Bob se kuva dok ne omekša (oko pola sata) i ocedi, ali sačuva decilitar tečnosti kojom ćete kasnije podliti jelo. Blitva se opere i nasecka na prst široke rezance, a mlad krompir na četvrtaste komade. Krompir kuvajte dok ne omekša i pred kraj dodajte blitvu i sve procedite, a korisnu vodicu ostavite za pripremu supe; u koju ja uz začine dodajem umućeno domaće jaje sa malo brašna umesto rezanaca.
Na malo nerafinisanog maslinovog ulja malčice propržite tri čena seckanog belog luka, dodajte krompir, blitvu i bob. Malo još dinstajte jelo, začinivši ga morskom soli, biberom i kurkumom i podlivajući tečnošću od boba dok se ukusi ne sjedine.
Posle supice - servirala sam ukusano letnje jelo uz sezonsku salatu, a recept podelila sa Vama!
Ako ne možete nabaviti bob ili ga jednostavno ne volite, probajte i starinski način pripreme krompira sa blitvom.


Protected by Copyscape Online Plagiarism Tool

Broj komentara: 7:

  1. Isprobala sam recept i odlično je ispao :)

    OdgovoriIzbriši
  2. I go to see day-to-day a few web sites and websites to read articles, but this weblog gives quality based posts.

    OdgovoriIzbriši
  3. I have read so many posts on the topic of the blogger lovers but this article is really a nice piece of writing, keep it up.

    OdgovoriIzbriši
  4. If you want to take a good deal from this article then you have
    to apply such strategies to your won blog.

    OdgovoriIzbriši

Hvala Vam na poseti i komentaru koji ce biti objavljen nakon moderiranja! Sandra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...