2. lis 2010.

Slane galete sa susamom i lanom

Prvi put sam ovu grickalicu napravila kada mi se uveče jelo nešto slano. Brzo je gotovo, a kako su se galete svidele mojim prijateljicama, počela sam ih servirati i uz večere, pogotovo ako je bio predviđen "švedski sto". Osim odlične grickalice, ove galete mogu Vam poslužiti i kao dekorativni kanapei ukrašeni salatom ili kremom od blagog sira začinjenog mirođijom ili alevom paprikom.
U posudu za mešanje stavite 700 gr integralnog pšeničnog brašna, 1/3 kafene kašike sode bikarbone, 3,3 dcl piva (jedno malo pivo), 2 dcl nerafinisanog suncokretovog ulja, 2 kafene kašike morske soli, 200 gr semena susama i 50 gr semena lana. Rukom ili mikserom izradite testo da bude poput gline. Ostavite ga da odstoji pola sata.

Zagrejte galetarnik na najveću temperaturu. Kašikom stavljajte testo u dlanove, formirajte kuglicu veličine u zavisnosti koliku želite galetu, stavite je u galetarnik i pritisnite gornjom pločom galetarnika.
I uživajte!

Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool

3 komentara:

  1. Redizajnirali ste blog? Mislila ja da sam pogrešila blog, ali vidim naslov. Lep vam je novi izgled. čestitam! Lana.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Vam Lana na komplimentu. Eto, stiglo je i to na red :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Cestitam na nastavku knjge

    OdgovoriIzbriši

Hvala Vam na poseti i komentaru koji ce biti objavljen nakon moderiranja! Sandra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...