6. pro 2010.

Seitan sa belim lukom

Seitan često koristimo pri pripremi raznih jela. Više o njemu pročitajte u jednom od prethodnih postova.
Kao i mnoge od namirnica koje navodim u mojem blogu, seitan se kupuje u prodavnicama zdrave hrane. Obično je u vakumiranom pakovanju, sirov ili već pečen. Ja češće kupujem sirov, jer se vrlo brzo sprema. Pakovanje koje ja kupujem, obično ima 3-4 šnicle, što je dovoljno za dvoje ljudi, tako da sami procenite koliko Vam je potrebno za obrok.
 
Seitan stavite u tiganj (sa poklopcem), dodajte malo maslinovog ulja i naglo ispecite šnicle sa obe strane, da dobiju smeđu koricu. Dodajte po svakoj šnicli dva do tri češnja belog luka. Beli luk možete sitno naseckati ili stavljati cele komadiće, koji će se brzo raskuvati. Ja ih omekšale, viljuškom pritisnem i pretvorim u pire.  Blago posolite (ako seitan nije slan). Podlijte vodom, poklopite i dinstajte dok beli luk ne omekša, oko 20-ak minuta. Povremeno dodajte po malo vode. Na kraju dodajte na svaku šniclu po punu kafenu kašiku pavlake (sojine ili mlečne), okrenite šnicle nekoliko puta, da se pavlaka ravnomerno rasporedi.
Servirajte seitan šnicle tople uz integralni pirinač i salatu.


Protected by Copyscape Online Plagiarism Software

4 komentara:

  1. Nisam nikad ni kupila a ni pravila seitan,a bas mi se dopada.Ljubitelj sam zdrave hrane i bas cu da ti probam recept.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nikada nisam probala seitan,deluje mi baš ukusno...hvala!

    OdgovoriIzbriši
  3. Seitan baš sada imam u frižideru :), ali komadić dimljenoga za uz neki fini kruh, po mogućnosti sa sjemenkama. Ovakve šnicle rijetko pripremim, ali kada je to slučaj uvijek mi budu fine. Što se češnjaka tiče, kod mene neće ići, alergija na češnjak mi je prejaka tako da ga ne smijem niti puno pomirisati a kamoli pojesti :(.
    U svakom slučaju dobar recept i jedan odličan obrok !

    OdgovoriIzbriši
  4. Maja i Danijela! Samo napred, probajte.
    Branka, uh, sta bi ja dala za jedan fini sendvič sa dimljinim seitanom. U Srbiji ga još niko ne prodaje, pa ga donosim iz Hrvatske, ali koliko god donela, ne može da potraje ni par dana, jer ga svima serviram, pa dok svi degustiraju, jedva ostane za nas ;) Verujem da će se uskoro pojaviti u prodaji (uvozni ili domaći), pa ćemo i mi ovde uživati. A za sada, sirovog i pečenog ima u svakoj prodavnici zdrave hrane.

    OdgovoriIzbriši

Hvala Vam na poseti i komentaru koji ce biti objavljen nakon moderiranja! Sandra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...