19. pro 2010.

Decembar 2010,

Kraj decembra je stigao, uz dugo očekivani sneg i zahlađenje. Požarevac je lep u snegu. Lepa je i naša ulica u snegu. Lep mi je i vrt prekriven snegom. Prava zimska bajka. Ne baš tako idilična, jer kraj decembra je kod mene potpuno ludilo.
Pojačan poslovni angažman vezan mi je za religijski Božićni post koji je počeo krajem novembra, jer program ishrane kojim se bavim, mnogi iskoriste - u baš ovom razdoblju.
Slava Sveti Nikola mi ne pričinjava napor, ali ipak traži trud. Treba zadovoljiti ukuse i do tridesetak ljudi koji prođu kroz našu kuću u toku Slave, ali sav trud je najlepše nagrađen kada se svi lepo pogostimo.
Ovo mi je prva Slava od kada imam ovaj blog i svakako mi je uvid u recepte ostalih blogerica dalo dodatnu inspiraciju raznolikosti jela. Ipak, držim se tradicije i trudim da se prilagodim ukusima većine i svakako mi u svemu pomaže što je Sveti Nikola bezmesna, posna Slava.
Za posnu Slavsku trpezu i ovog Svetog Nikole spremila sam: Slavsko žito, Slavski kolač, pogače, pasulj prebranac, sarmu, punjene suve paprike, čvarke od soje, savijaču od krompira, Francusku salatu, salatu od celera i jabuka, krompir salatu, pasulj salatu, salatu od kiselog kupusa, cveklu salatu, i slatkiše: baklavu, Zrna kafe i kuglice od šargarepe...
I onda, jedva stignem kuću vratiti (koliko toliko) u normalu i jurim u Zagreb kod svojih. To je već prešlo u tradiciju.
Volim što imam dva Božića, dva Uskrsa... kuću za katolički Božić okitim još pre pravoslavnog Svetog Nikole i delim pozitivnu energiju svih ljudi dobre volje!

Slavsko žito
Slavski kolač i vino
Savijača od krompira
Francuska salata
Punjene suve paprike
Pasulj prebranac
Sarme
 Salata od pečene cvekle
Pasulj salata
Salata od domaćeg kiselog kupusa
Salata od celera i jabuke
Krompir salata
Salata od šargarepe sa klicama lucerke
Baklava
Kuglice od šargarepe i Zrna kafe



Protected by Copyscape Online Copyright Protection

Broj komentara: 6:

  1. Sretna slava i svaka cast, bila si jako vredna i puno toga finog spremila!

    OdgovoriIzbriši
  2. Sa zakasnjenjem srecna slava!!I ja slavim posnog svetog Nikolu.Svasta si naspremala i sve je divno!Pozz

    OdgovoriIzbriši
  3. aaa, koliko hrane!! sve jako fino izgleda. svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vam, djevuške! Pozdrav iz Zagreba! Danas sam tati, mami i unučici spremila moje Krpice sa zeljem. Nema odmora ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Stvarno si bila vrijedna, nije lako ugostiti 30-ak ljudi. Svaka čast.

    OdgovoriIzbriši

Hvala Vam na poseti i komentaru koji ce biti objavljen nakon moderiranja! Sandra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...