13. pro 2010.

Keksi sa đumbirom (u originalu Đumbirko keksi)

Danas sam napravila super ručak, svaku pauzu u kuvanju koristila za pisanje posta na temu istog... i na kraju smo sve pojeli - bez fotkanja! Ccccccc, prolupala sam! Aaaaaaa! Eto, takva sam uvek pred put. Putna groznica, prestrašno... još desetak dana! Treba to preživeti! I ja, i svi oko mene! Volim vas, izdržite!
A ništa! Nema danas posta na blogu Mlin naš nasušni!

Neki dan sam videla post o preslatkim kolačićima na blogu Aubergine, Sweet and Green, i odmah se ražaloštila, jer nemam takve zgodne kalupčiće: čovečuljke. Jučer je Snježa sa Vrtaljica blogom promovirala svoju novu igračku za pravljenje keksića, podsetivši me da i ja imam nešto slično, kupljeno pre par godina - i nikada korišteno! A onda, danas mi sine: Pa evo, mogu možda uraditi Đumbirka sa mojim nekorištenim "Buscuits maker"!

Dakle, recept možete videti na Sweet and Green kojoj zahvaljujem na sjajnom receptu, a ja ću vam se pohvaliti svojim fotkicama! I zamalo da opet ostanem bez njih! Nisam stigla ni ukrasiti keksiće (smeđi šećer, a mlin od cimeta, rezultat: svetlo smeđa glazura!), jedva stigla fotkati krajnji rezultat i - nestali su! Nisam ih stigla izbrojati. Znam samo da su bile dve tepsije. Bile!


Napomena:
Recept sam poštovala u celosti, jedino što sam koristila pomalo prosejano integralno pšenično brašno, što obzirom, da je u originalnom receptu pomenuto, recept datira iz 15. stoleća - verovatno i nije neka greška. I nisam imala papir, pa ga nisam stavila. Samo sam podmazala tepsiju i nije bilo problema. A zbog oblika keksića, morala sam i izmeniti naslov originalnog posta.

 Ovako je sve počelo
 A trebalo mi dobrih pola sata da ukapiram kako taj pištolj, odnosno
Biscuits maker radi...
Wooooow, prva tepsija pečena - idemo dalje!!!
Isprobavam razne šablone
 Nakon manje od 10 minuta pečenja!
 Njaaaaaaaaaami!

4 komentara:

  1. Hvala ti na linkanju, vidim da cu morati poslati jednu posiljku gingerbread-men kalupica u nase krajeve :)

    Drago mi je da ti se svidja recept pa ipak moram dodati, nisam napisala da je recept iz 15. stoljeca, nego su gingerbread men keksi kao takvi iz 15. stoljeca. Od 15. stoljeca do danas je recept sigurno dozivjeo mnoge izmjene, a osim toga recepata za gingerbread-men ima na stotine...ovaj je jedan od jednostavnijih...

    Cudi me da ti je ispalo dobro tijesto s integralnim, jer iz moje prakse se pokazalo da u keksima obicno nije dovoljno obicno brasno zamijeniti s integralnim nego treba dodati nesto vise masnoce ili tekucine jer inace ispadne presuho tj. precvrsto.

    takodjer, ovo tijesto nije pogodno za izradu ove vrste keksica, vec samo tankih keksica koji se rezu kalupima (ili casom).
    Tijesto za ovaj tvoj "keksomat" treba biti finije teksture, pomogucnosti s manje maslaca i sode kako se ne bi "razlijevali" i sirili nego ostali cvrsti i zadrzali oblik i detalje po cemu ovaj keksomat i jest poseban.

    Tanki keksi kakve sam preporucila od ovog tijesta se ne razlijevaju i ne treba ih posebno razdvajati jer se ne sire narocito. Takodjer su vrlo brzo peceni pa nece zagarati po rubovima.

    Sto se tice ove vrste glazure, ona sluzi za oslikavanje kesica crtanjem linija ili bojanjem cijelih ploha, a ne ovih "puslica"(pretpostavljam da ti se ovo nije osusilo). Za ovakav "puniji" ukras kakav si ti izradila vjerovatno bi bila bolja glazura s bjelanjkom.

    Ali vazno je da si ti zadovoljna :)Hvala jos jednom na linkanju

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, znas, nije losa ideja za slanje kalupcica!
    Sve si ti u pravu, nisam ni ja bila sigurna da ce uspjeti, ali je. Imala sam ja i plan B!
    Sto se tice glazure, nije bilo ni vremena crtati, pa sam samo tako malo odozgo stavila. I osusilo se vrlo brzo! Odlicno je! Evo, bas ih gledam, sada su u kutiji i ni jedna glazura nije ostecena. Sve O.K. Hvala jos jednom!
    Cure, ne dajte se deplasirati gornjim komentarom. Keksi su sjajni! Ako imate pogodniji kalup, tim bolje!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sigurno je posebnog ukusa, nisam nikad jeo, vredi probati. Pozdrav...

    OdgovoriIzbriši

Hvala Vam na poseti i komentaru koji ce biti objavljen nakon moderiranja! Sandra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...